Станом на 11:00 1 лютого на адресу Секретаріату Уповноваженого із захисту державної мови із 16 січня надійшло 407 скарг і звернень громадян.
Найбільша кількість скарг продовжує надходити з Києва та Київської області ( усього із 16 січня – 210). Із Львівської області – 28, Одеської – 22, Харківської – 15, Вінницької – 7, Дніпропетровської – 6, Запорізької – 5, Полтавської – 5, Луганської – 4. Також на адресу Секретаріату надійшли звернення із Донецької, Сумської, Миколаївської, Волинської, Рівненської, Чернівецької, Кіровоградської, Тернопільської та Закарпатської областей (по 1-2 звернення).
Більшість скарг і звернень стосуються відсутності української версії сайтів інтернет видань та сайтів інтернет-магазинів (244), про порушення своїх прав у сфері обслуговування заявили 85 громадян. Щодо розміщення зовнішньої реклами недержавною мовою надійшла 41 скарга, щодо порушення мовного законодавства в галузі освіти надійшло – 8, щодо порушення мовного законодавства посадовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування – 7.
На телефонну лінію Секретаріату за наданням додаткової інформації та консультацій звернулося близько 100 осіб.
Нагадуємо! Якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене, потрібно, насамперед, спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою, звернутись до керівництва закладу або на "гарячу лінію" установи.
У разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою, ви можете подати скаргу до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12 або заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого. Детальніше тут.
У разі виникнення запитань щодо механізмів захисту своїх прав на отримання інформації та послуг державною мовою просимо звертатися за номером 044 293 11 79. Телефонна лінія для надання додаткової інформації та консультацій працює у робочі дні з 9:00 до 17:00.