Мовний конфлікт, який стався в одному з магазинів Житомира 10 липня, на контролі в Уповноваженого із захисту державної мови Тараса Кременя. Про це він розповів у коментарі Суспільному Житомир.
За словами Тараса Кременя, є задокументована заява про обслуговування в магазині недержавною мовою.
"Зараз ми опрацьовуємо це звернення і будемо приймати рішення, які заходи будемо вживати. Ця ситуація дуже неприємна для тих, хто в ній брав участь. Тому що з одного боку є розмова в черзі, потім є прямі і непрямі дії з боку тих, хто надавав безпосередньо самі послуги із застосуванням недержавної мови. Тому це комплексне явище абсолютно неприйнятне і незрозуміле мені. Тому я як уповноважений захисту державної мови не сприймаю таких ситуацій, і ми будемо діяти в межах чинного законодавства суворо і жорстко", – сказав Тарас Кремінь.
"За перше півріччя 2023 року на мою адресу як Уповноваженого із захисту державної мови надійшло понад дві тисячі звернень і скарг, і переважна більшість порушень трапляється як раз у сфері обслуговування. 30 стаття, яка запрацювала 16 січня 2021 року, говорить про те, що мовою обслуговування є українська мова", – сказав Уповноважений.