Відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», із 16 січня 2021-го року всі надавачі послуг незалежно від форми власності мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги українською мовою. Про це в інтерв’ю журналу «Країна» повідомив Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.
«Із 16 січня наступного року сфера обслуговування повинна стовідсотково користуватися державною мовою», - сказав він.
Тарас Кремінь нагадав, що низка положень мовного закону вже набула чинності: «З 16 січня 2020-го мова реклами, зокрема політичної, має бути лише українська. З 16 липня – назви аеропортів, станцій, зупинок, технічна та проєктна документація, мова діловодства, документообігу, листування і звітності юридичних осіб. З 1 вересня всі школи мали перейти на українську».
Він наголосив, що мовний закон – не перешкода, а додаткова можливість для бізнесу. «Як бачимо, відповідальність бізнесу й повага до українського законодавства отримує величезну підтримку суспільства», - сказав він, зауваживши, що йдеться, зокрема, про позицію мережі McDonald's, появу аудіогіда українською у віденському Музеї історії мистецтв з'явився, зміну транслітерації Kiev на Kyiv у англомовній Вікіпедії тощо.
«Такі ініціативи матимуть перспективу», - підсумував Уповноважений із захисту державної мови.