На веб-сайті Уповноваженого із захисту державної мови відновлена коректна робота онлайн-форми для подання скарг.
Всі скарги, надіслані нам за період з 10 по 15 жовтня, відновлені, зареєстровані та будуть розглянуті в установленому порядку.
Для підвищення ефективності розгляду скарг просимо Вас максимально відповідально підходити до процесу їх подання. Для оперативної обробки звернень щодо порушень Закону про державну мову просимо оформлювати скарги належним чином.
Важливо! Щоб прискорити швидкість та підвищити якість розгляду скарги, у ній має бути вказана інформація про суб’єкт (юридична особа, фізична особа-підприємець, посадова особа чи працівник тощо), дії або бездіяльність якого оскаржуються (найменування юридичної особи чи фізичної особи-підприємця, реєстраційні дані з державних реєстрів (ЄДРПОУ/ІН), контактні дані, відомості про конкретних посадових осіб чи працівників). Всі необхідні відомості містяться в рахунках-фактурах, накладних, фіскальних чеках, інших платіжних документах, або у куточках споживача.
Також необхідно вказати дату, час, місце (адресу) події. Також рекомендуємо додати докази на підтвердження: фото-, відео-, аудіозаписи, будь-які інші фактичні дані, за допомогою яких можна встановити наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність особи в його вчиненні.