Повний перехід сфери обслуговування на українську мову, який має відбутися із 16 січня 2021 року, - непростий, але історичний етап для України. Про це Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь сказав під час зустрічі з представниками Американської Торговельної Палати.
«Уперше за 30 років нашої Незалежності ми отримали шанс зробити те, про що раніше тільки говорили», - сказав він.
Під час зустрічі сторони обговорили низку важливих питань, пов'язаних як з мовою обслуговування споживачів, так і мовою внутрішніх інформаційних ресурсів та корпоративних програм.
Тарас Кремінь висловив сподівання, що представники бізнесу, який працює в Україні, стануть надійними партнерами у питанні імплементації мовного законодавства та реалізації державної мовної політики.
«Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» прийнятий півтора роки тому, і норма про перехід сфери обслуговування на державну мову, - це не шок чи чиєсь намагання втрутитися у діяльність суб'єктів господарювання, це державна мовна політика, яка визначена Конституцією України та мовним законодавством», - підкреслив Уповноважений.
Тарас Кремінь подякував тим компаніям, членам Американської Торговельної Палати, які серед перших показали приклад як потрібно поважати українську мову, демонструючи, що це питання їх корпоративної етики та іміджу.
“Я говорю і про принципову позицію мережі McDonald's, і інших компаній, які не чекаючи набуття чинності відповідної норми закону, давно надають інформацію та послуги української, не розмовами, а реальними діями демонструють повагу до українського законодавства та громадян України», - зауважив він.
Представники American Chamber of Commerce in Ukraine висловили свою підтримку Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та заявили про готовність до тісної взаємодії в рамках імплементації статті 30 щодо переходу сфери обслуговування на українську.